Melikeatesss Merhaba kislar gyno ferro kullaniyorum 1 bucuk aydir gunde 2 tane sonradan boyle bi yan etkisini gormus olabilir miyim basina gelen var mi ?
AycanAycan19 Melikeatesss gunde iki mi 🤔 bnde tek kullaniyorum ama hic yan etki olmadi ama 32. Haftamda bnde oyle bi ishal sıkıntısı cekmistim 5 6 tane muzla çözdüm olayi 😀
Nilaylks Melikeatesss bende kan ilacı ferrum içiyorum normalde sürekli kabızlık yaşarım ilaç normale çevirdi diye seviniyordum bir kaç gündür ishal gibiyim karnım ağrıyor bütün ilacı bıraktım Cuma randevum var doktora danışıp öyle devam edeceğim ilaçtan olmuş olabilir hemen hemen aynı haftadayız
Melikeatesss Alinamoms evet ilk baslar kabiz olmuştum sonra normale dönmüştü forumdada erken dogum falan diye okuyunca korktum
Melikeatesss AycanAycan19 evet cok dusuktu demir seviyem 2 ilacla anca duzelmisti bende dunden beri muz yiyorum ama tik yok panik yaptim 🤦♀️ ne kadar surede gecti acaba
AycanAycan19 Melikeatesss valla ishal oldum sabah uyandugimda feci karin agrisiyla lavobodan cikamiyordum afedersin sonra 5 6 musu arka arkaya yedim bidaha gitmedim wc ye hatta o gün düğün vardi bide korkarak gittim😀😀😁😁
ebrarecem Bni ishal yapıyor ama aşırı değil hatta memnunum bu durumdan. İlacı ne zaman içmesem kabız gaz şikayetim oluyor. Aslında kan ilaçları kabız yapıyor bünyeden değişkenlik gösteriyor. Tabi işime yaradı bu durum ☺️
Melikeatesss ebrarecem ben hayatim boyunca hep kabiz oldugum ıcin ishal olunca ssnki cok kotu biseymis gibi geldi 🤦♀️
Melikeatesss Nilaylks olabilir demkki surekli kullanimda belkide bunye alerji yapiyodur simdi doktoruma sordum kusmada eklenirse acil gel yarin gecmezse yine testler yapmamız lazim dedi.korktum
Nilaylks Melikeatesss inşallah sorun yaşamazsınız geçmiş olsun bakalım bana ne diyecek Cuma günü zaten kanım da yükselmiyor üç aydır burda okuyorum iğne serum yapmışlar ama benim doktorum hiç öyle bir şey demedi 🤷🏻♀️
Melikeatesss Nilaylks benim 4e dusmustu banada ilacin iyi gelmediği takdirde damardan kan takviyesi yapıcağını söylemişti ama 1 ayda 4 ten 13e yükseldi ilac sayesinde cok sukur gunde 2 kere ama beslenmeyede dikkat ettim cok onemli mutlaka gorusun sizde
Cansu26 Melikeatesss 18 hafta boyunca günde 1 tane içtim kabız yaptı beni 29.haftada 2 taneye çıkardı kabızlık çok artınca tok karnına içmeye başladım bir hafta ishal yaptı sonra normale döndüm artık ishal de değilim kabız da normale döndüm çok şükür 🙏🏻🙏🏻