Kızlar 38 haftalık hamileyim eskisi gibi hareket etmiyor emin olmak için izliyorum bakıyorum çok ufak bi hareket oluyor siz de böyle oldu mu nedeni ne acaba yeri daraldığı için çok fazla hareket edemeyeceğini biliyorum ama doktor da kontrol et demişti bebeğim hareketlerini sürekli ne yapmalıyım sizce