Hamile kalmadan önce geçirmiştim. Benimki çok ağır geçmişti. Anlatıp korkutmak istemiyorum ama gördüğüm kadarıyla herkesinki farklı geçiyor. Ben hayatımda sigara içmedim, spor yapan, kışın bile yüzen biriyim, yıllardır takviye vitamin alırım ona rağmen çok kötü atlattım ve tam 1 ay sürdü. Hamilelikte nasıl olurdum bilmiyorum 🤷🏻♀️ dediğim gibi herkeste farklı.