13+4 günlüğüm kızlar. Soğuk limonata içmemle birlikte boğazım ağrımıştı grip gibi bir tuhaf olup üşüttüm kesin demiştim hatta titreme felan oldu vücudum ateş yükselirken olur ya aynen öyle… Hatta korona oldum kesin bile dedim. Heryerim ağrıyordu vücudum tuhaf oldu. Ama ateşim çıkmadı..bu olay 1 gün sürdü ama süründürdü resmen.. Ertesi gün acayip bir burun geniz akıntısı başladı su gibi durduramıyorum resmen. Dedim ben alerji oldum sanırım yine daha önce de yaşıyordum ara ara mevsim geçişlerinde… Korona da grip te böyle olmaz kesin alerji!…. Bazılarında burun akıntısı ile atlattım bazılarında acillik oldum hava verildi ilaçlı… Öksürük krizi geliyordu. Ve dünde burun geniz akıntım bıçak gibi kesildi yine o kötü öksürük başladı dedim yandık…. 🥺😓 Ya inanmazsınız gözümden uyku akıyor kafamı yastığa koyamadım öksürükten yatamadım. Acile gittim hamile olduğum için hafif dozlu ilaçlı hava verdiler nefesimi açıcı ama bana mısın demedi. Hamile oldugun için fazlasını veremem dedi doktor sabah ya gögüs hastalıkları yada kbb ye gel zaten sabah oldu sayılır biraz sabret dedi. Kbb ye girdim sabah. Göğüs doktoru korona bölümündeymiş bu hafta ona gidemedim. doktor sadece burnumun açılması için fısfıs yazdı ve burun yıkama kiti verdi ilac olarak. Fazlasını veremem hamilesin dedi dedim eyvallah da öksürükten konuşamıyorum bile görüyorsunuz karnım acıdı bebeğe bişey olacak korkuyorum zaten tüp bebekle zor hamile kaldım nolur öksürüğü kesici bişey yapın! Malesef dedi doğal yolla geçmesi lazım yazamıyorum hiç bir ilacı dedi. Ağlıcaktım nerdeyse napıcamı bilmiyorum hala öksürüyorum arada artıyor nefes alamıyorum. Ilık su içiyorum. Pekmeze karabiber yaptım azıcık tek bildiğim o öksürük kesen ama yok geçirmedi bir daha yapmadım. Bal yiyemem daha fena öksürtür. Normalde geniz akıntısı kaşıntısına tere iyi gelir hatta burda bir çok kişiye demişimdir tere ye diye. Ama ben tere yemekle geç kaldım öksürüğe çevirmeden atlatırdım biliyorum. Grip sandım korona sandım salak gibi 😔 Şu anda oda fayda etmiyor. Arkadaşlar napıcam ben bu öksürük acilde defalarca hava verince bile zor geçiyordu şu anda çok zor durumdayım. Yardım edin ne iyi gelir. Gebelikte alerji hapı kullananlar nasıl kullanıyor Allah aşkına bana neden bişey vermedi bu doktor😭😭😭 napıcam ben şu anda geçmedi ve akşama artacak yine her zamanki gibi yatamıcam hala yatıp uyumadım bana akıl verin 🤕