Bende daha hamile değilken rüya gördüm bir kız çocuğu verdiler adi da aslı dediler sonra hamile olduğumu öğrendik bizde araştırdık sorduk koymak zorunda değilsin dediler bizde adını ipek koyduk hoca ismini kulağına okurken ipek asli diye okuyacak ama biz sadece ipek ismini kullanacagiz kimliğine yazılmayacak ikinci ismi öyle kararlaştırdık