Burcu_14 Merhaba, regl sürecindeysen aşı olan var mı? Biontech olacağım randevu alacaktım ama regl olacağım aklıma geldi (tabi keşke olmasam🙈) Sıkıntı oluyor mu acaba boşa gitmesin aşı
paradiseeeeee Burcu_14 bize daha sıra gelmedi ki aşı olalım siz nasıl öncelikli oldunuz da randevu aldınız 🤷♀️
Sedanindenizi Burcu_14 Saglik ocagini arayip sorun regl oldum bir etkisi var mi diye. Ona gore aşi gununuzu erteleyin. Ins faydasini gorursunuz 🤲
Sedanindenizi Burcu_14 Ben olmadim ama hemsire olan arkdasim bebek istiyordu en az 3 ay cocuk yapma deniliyormuş.
Burcu_14 Birgul (Tabi keşke olmasam🙈) cümlemin aşı için kullanılmadığı ve bebek isteyen biri olarak inşallah regl olmam demek istediğim gayet açık değil mi?
44Queen Burcu_14 çocuk düşünmüyorsanız olabilirsiniz yine de kadın doğum kontrolünde olmanızı tavsiye ederim 2 doz olacağı için nereden baksanız 2 ay bebek düşünmemeniz lazım
Burcu_14 44Queen Eşim başka şehirde çalışıyor geçen ay izne geldi bir daha temmuza kadar görüşemeyeceğiz zaten o açıdan aşı sonrası süreyi de tamamlamış oluruz 2-3 aysa zamanlama iyi olur
Bilser Biontech aşı oldum. Aşıyı olduğum gün adet oldum akşamına. Herhangi bir sorun yada değişik bir etki olmadı