30+6 da başka şikayetle acile gelmiştim yatışım yapıldı O şikayetim halloldu fakat Nst de sancılarım çıkıyor 100 ü geçti doğum katında yakından takip edildim Şimdi sürekli bakılıyor hep çıkıyordu ama bugün azaldı çok şükür Bende hemen eve geçip çocuğu beslemek istiyorum , şuan 31+3 olduk bizde Hala da yatıyorum hastane de kilo da almıyor burada hastane yemeğiyle Daha küçükler dediğiniz gibi Hepsi zamanında gelsin inşallah 🙏🏼 Ama belirtiyim stres çok etkiliyor Sakin kalmaya çalışın