Burada nasılsa adımız gözükmüyo kimse kimseyi dışarıda tanımıyor diye istediği gibi tüm çıplaklığıyla yazıyor söylüyor. Bide çıkıp şöyle kendi fotoğraflarını isim soyisimlerini yazarak anlatsınlar bakalım bu kadar açık konuşuluyor mu. Bide buna özgürlük diye yaklaşan arkadaşlar var ama edepsizlik özgürlük değildir. Ben yada başka kimse senin kocanla aranda olan şeyleri duymak okumak zorunda değiliz. He okuma açma postu diyenlerde olursa her beş posttan birisi koca postu. Bu uygulamanın amacı bu mu? Kocasıyla ilişki sorunu yaşayanlar androloji merkezlerine gidip profosyonel yardım alabilir.