Damla4622 Sabah şeker yüklemesi sonrası kan verdim sonucum 119 çıkmış fakat henüz doktorumla konuşamadım normalmi sonucum bilgisi olan arkadaşlar
Alinamoms Damla4622 gayet iyi 1. Saat için 140 altı olmalı değer ama siz yine de karbonhidrat ve şekerden olabildiğinizce uzak durun. Bol su tüketin.
Damla4622 Tek sefer kan aldı benden doktorum şeker yüklemesi yapıp bir saat sonra kan aldı açlık sanırım bişey yemedim kandan önce
BirMuallime Damla4622 içeceği içip 1 saat sonra verdiyseniz tokluk şekeridir o zaman iyi ama aç karna hiç bi şey yiyip içmediyseniz açlık şekeridir onun için yüksek canım
BirMuallime Damla4622 o zaman normal canım benim açlığım 119 çıkmıştı çünkü. Tokluk140 altı ise normal
Damla4622 Sedakbyk Sınır 140mış galiba canım normal değerden yüksek tabi en sağlıklı bilgiyi doktorun verecektir yinede
Sedakbyk Damla4622 yaptirdigim yerde referans araligi 70 ile 185 yaziyodu benimde kafam karisti acikcasi
Damla4622 Sedakbyk Benim yaptırdığım yerdede 70-140 yazıyormuş hastaneden hastaneye değişebiliyor canım bide ben 50gram içmiştim bazı doktorlar 75 gram felan isteyebiliyormuş belki ona göre değişebilir referans aralığı kaç gram yükleme yapıldı biliyormusun