Kızlar cuma günkü kan değerim 85.2 çıkmıştı bu sabah tekrar verdim 852.4 çıktı. Normal mi acaba? Cuma günü usg randevum var çoğul gebelik olma ihtimali de varmış araştırdığıma göre. Fakat ailemizde çoğul gebelikte yok. Benzer artış yaşayan var mı aranızda?