Kızlar biliyorum neden sürekli konu açıyorsun diceksiniz ama şimdi ben anlamadım benim oğlum önümüzdeki ay yaşına girecek hamileyim 1.5 aylık biliyorsunuz doktoru biri için ama o dediğim kişi 6 bucuk aylık kızı var 2.5 aylık hamileymiş doğum sırasında kanama riski var demiş kızlar bu risk benim içinde var mı çok korkuyorum ne olur bir şey söyleyin