Aiteh aslında hiç acımıyor ben de cok korkuyordum. Acımadı da. Ama ben genel olarak iğneden korktugumdan ikinci dogumum hala tek düşündüğüm o. Normal iğne vurulurken bıle, kan aldırırken bıle daha fazla hissediyorsun. Spinalde oyle hissedilmiyor ama bn psikolojik olarak hala korkuyorum