Sema2019 merhabalar, ins vesile olur gelen cvaplar size, kendi adıma daha önceki aylar bazı kürleri kullanmıştım, iki aydır prowomen esim; promen k kullanıyoruz gıda takviyesi, soğan kürü yaptım bu ay.
Daha önce bebeğim olduğunda, nasip özel bir uygulama yapmamıştım, uzunca ara verdik, iş hayatı vs derken, bakalım artık hayırlısı,
bu defa yedi ay oldu korunmayalı, uzayınca süre sanki zor gibi hissediyor insan.
Dra gidip muayene olduysanız inş vaktini bekliyordur minik.