Doktorunuza danışabilirsiniz böyle bir durumda hastane ne yapabilir ücreti ne kadar tutar diye. Ona göre karar verirsiniz uygun olana. Benim ilk gebeliğimde kanamam olmuştu ikinci ayda. Çok fazla kar yağıyordu arabalar kayıyordu şehir içinde ve arabayı çıkaramadik yerinden gömülmüştü kara. Doktoru aradım hastaneden ambulans yönlendirdi. Ücretini karşıladık. Sedye dış kapıdan almıştı.