Aysenurctn32 canım aynı sorunu 20. Haftadan beri yaşıyorum. Şu an 32. Haftadayız daha yeni geçti, sürekli farklı doktorlara gitmek zorunda kaldım başından beri, ama 26. Haftadan beri düzenli bi doktorum var, idrarımda sürekli enfeksiyon çıkıyodu takibe alındı 3 kez toz ilaç yazdı ama fayda etmedi. Geçen hafta pembemsi bi lekelenmem olunca korkup hemen gittim alttan muayene yapıldı ilk defa, ben doktora yeşilimsi akıntıdan bahsetmemiştim bilmiyodum riskli olduğunu enfeksiyon o sanıyodum ama idrarda çıkan enfeksiyonla yeşil akıntı çok ayrı şeymiş, doktor yoğun mantarım olduğunu söyledi çok şükür kanama yokmuş. Bana da fitil verdi doktoruma güveniyorum 3 gün arayla koydum ve 4-5 gündür hiçbir şeyim kalmadı akıntı falan yok, tekrar olur mu bilmiyorum ama şu an rahatım şükür 🤲🏼 İlacın adını hatırlamıyorum ama kutuda 2 tane vardı beyaz hap gibi bişey eğer oysa mantara iyi geliyo, sen yine de kendi doktoruna da bi görün en kısa zamanda, herkesin değerleri farklı oluyo, benim kuzenimin toz ilaç geçirmişti, doktorun sana en uygun tedaviyi uygular ama fitil konusunu anlatmak istedim belki biraz için rahat edebilir diye biraz uzun oldu kusura bakma 😘🤗