Oğlum dün dünyaya geldi şükürler olsun 38+4 haftalık sezeryan ile . Sağlığımız iyi ama uyanma. Sorunu yaşıyor .. memeyi daha pek tutamıyor.. tabi ısrarla uğraşıyorum..mama veriyoruz ama uyanamadığı için mamayı çok az alıyor uyandırmak için neler yapılabilir acil yardım sarılık olmasından Korkuyorum.