Merhaba güzel anneler. Allah izin verirse yarın tam 27 haftalık olacağım. Ben çok şişkinim böyle çatlıcam sanki gaz şişkinliği gibi mi desem su içinde şişersiniz öyle mi desem bu çok değişik bişey oldu. Bebek büyüyor acaba ondan mı nefesim darlanıyor resmen. Gece uyku denilen birşey kalmadı sağdan sola dönemiyorum karnım sertleşiyor böyle. Sizlerde de oluyor mu önerebileceğiniz birşey var mı bana şimdiden çok teşekkür ederim 🤍