Kayabebekk elfaksyy benimde genital bolge ve koltuk altlarim karardi umarim gecer bu durum sinirlerimi bozmaya basladi 31 haftaligim 🙄🙄
Ayseninoglu21 elfaksyy yap canim benim ablam bna öyle yapmisti cok sukur leke falan kalmadi. Ilk gelen sütüde sürun dediler ama bn unuttum canim insanjn aklina o an gelmiyor.
Mom080 Güneş kremi kullanılmazsa leke olarak kalırmış öyle duydum 🙄 suan deli gibi güneş kremi araştırıyorum
Mom080 elfaksyy güneş kremi leke olup kalmasını engelliyormuş , doğumdan sonra geçiyormuş o lekeler krem kullanılınca tabi ciltten cilde değişiyor
nazlizci Kayabebekk off ya benimde aynı oldu kolaltım ve genital bölgem karardı kararmada geçiyor mu doğumdan sonra