Lezginka Selamlar kızlar, Yenidoğan için 1-2 mi 2-4 mü ideal olur bebişlerimize? 1-2 biraz küçük geldi gözüme. 1-2 52cm, 2-4 62 cm, bebişimiz temmuz bebeği, ne dersiniz?
Neslihank90 Lezginka bende kiyfatleri h&mden aldim 1-2ay kucuk geliyor icine cunku body felan giyindirceksin 2-4aylik al bence bende oyle yaptim
eskisehir8 Lezginka Ya bende hep 6-9 9-12 ay alıyorum çabuk büyüyorlar. Yenidoğan için daha uygun fiyatlı şeyler aldım o zaman sürekli uyuyor genişler kıyafeti bile gözükmüyor 😊
surelitta52 Ben h&m’den normal ayına göre aldım hep. Zara’dan alışveriş yapıyo musunuz bilmiyorum ama orada da hep bir beden büyük alıyorum.
Melti_ Lezginka bana yenidogan icin 1-2 ideal gibi geldi. Herkes ayni seyi soyluyor cabuk buyuyorlar diye ama dogdugunda 2-4 buyuk gelecektir bence. Biz yenidogan kiyafeti giydiremeyecek miyiz bu bebislere🙈 h&m 2-4 diger bedenlerde 3-6 gibi geldi bana. O yuzden 1-2 de alinmasi gerek diye dusundum 🤔
Lezginka Melti_ doğduğunda zıbınlı eldivenli 5li setler var onlardan giydiriim daha yumuşak oluyor, andy wawa, bebegg tavsiyem. İlk aydan sonra hm ile devam edicem 😊❤️
Srpl07 Lezginka yenidoğan kıyafetlerin üzerinde 58-62 cm yazıyordu geçen aldığım hastane çıkışında. Ona göre siz düşünün ☺️ 2-4 iyi olur gibi
tgba22 tgba22 Bi de anneler siZce temmuz sonu Ağustos başı dogum inşallah yarım kollu şort giyer mi yenidoğan bebek istanbulda yaşıyorum Erceyl drn05 Srpl07
Erceyl Lezginka benim kızım 49 cm doğdu ilk 2 ay 03 Ler oldu sonra birden boy attı ;))) küçük çok alma
tgba22 Bi de anneler siZce temmuz sonu Ağustos başı dogum inşallah yarım kollu şort giyer mi yenidoğan bebek istanbulda yaşıyorum
Erceyl tgba22 yok canım ilk 4 ay ortalama dis kıyafetleri ile çok rahat edemiyor ben neler aldım elbiseler etekler bide baloralar hepsi küçük çoğunu giydurmedim hatıra saklıyorum yani tulum ve zıbın alt üst takım ve tayt çok kullanılıyor şuan pandemi zaten çok dışarısı güveli değil bebek rahat olması lazım ;))) bence ben giydiremedim benimki 22 agutos doğumlu
Erceyl tgba22 buranın paketli zibinlari var ya onlar güzel 2 li 3 lü paketli ben genelde buradan aldım o zaman e bebekten aldıklarım çabuk yıprandı alt çıtçıtlı olanlar
tgba22 Erceyl benim erkek de hiç sort almadım hep uzun kollu aldım genelde tulum hastane cıkısı falan aldım bi sürü yenidoğan üşür dimi