ozgee_polat 39+3 le kontrole diye geldim Acil doguma aldilar göbek kordanundaki damardaki kan akisim bozulmuş dualarinizi bekliyorum
ozgee_polat nedenolmuyor kontrole.geldim kan akisinda sorun var dediler acil sezeryan icin yatis yapti doktorum normal bekliyoduk ama nasip degilmis
Beyzan Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🌸 bir seste kavuşmak nasip olsun hiç korkma çok yakında yavrun kollarında olacak😍