Ayisigi45 15 Nisan’da hsg çekildim 2 tüpümde kapaliymış ilaçla açıldı doktorun dediğine göre. Sizce hamile kalma olasılığı yüksek mi ilk ayında hamile kalan varmı durumu benim gibi olan
greybrde Ayisigi45 folikasit çok önemli onuda kullan allahın izniyle 2-3 aya kalmaz gebe kalırsın inşallah 🙏🏻
EsrSvm Ayisigi45 Tüplerin açıldıysa yüksek ihtimalle kalırsın canım.Açık olanlarda bir etkisi olmuyor çünkü 🌸
Nazzz1310 Ayisigi45 ilk ay hamile kaldım canm tüplerin açıldıysa rabbimde nasip ederse kalirsin ınlsah sende 3 aya kadar kalma ihtimalin yüksek oluyor
aselnil20 Ayisigi45 Tüplerin açıldıysa muhtemelen yakın zamanda hamile kalırsın, ben yaptırdığımda tiplerinde bı problem yok demişlerdi ama film çekildikten sonra hiç regl görmeden hamile kaldım
Mucize-beklerken4 @Ayisigi45 bende rahim filminden 2 ay sonra hamile kaldım çok Şükür🙏🏻 Ama ben takviye olarak prowomen eşimde promen adlı vitamin kullanmıştık canım
Nazzz1310 Ayisigi45 Evet kullandım folikasiyye hamileliği kolaylastiriyor bidenim daha önce bi kurtajim var folikasit eksikliginden gelisemedi oyuzden ben hamile kalmadan önce başladım folikasite kullanmanıza da tavsiye ederim hem hamilelikdede önemli
Mucize-beklerken4 @Ayisigi45 bayan için yumurta, erkek için sperm geliştirici takviye vitaminler canım. İçinde birsürü vitamin var.