Merve12 Kızlar Demir eksikliği var, Demir hapı kullanıyorum tardyferon diye, ama pekmez iyi geliyormuş sanırım sabahları bir kaşık içmeye başladım, içen var mı? Veya faydasını gören çünkü fazla sevmiyorum
sudamlasi Merve12 özellikle süzme ballı keçiboynuzu pekmezi acayip bişey eğer pekmez içerken rahatsız oluyosan suyla karıştır iç Dr dedi bana da bazen öyle içiyorum
Mus-sak Merve12 Ben Sabahları 1-2 Kaşık Keçi Boynuzu Pekmezi İçiyorum Faydasını Gördüm Ek Takviye Olarak Kullanabilirsin ,,
Zeykem Merve12 ben gece yatarken ıcıyorım hep aynı ılacı kullanıyorız bu arada bakalım bugun kanımda bellı olck
Glmsr Pekmez kan yapar derler içebilirsiniz zararı olmaz faydası olur ki illaki diye düşünüyorm bi ara bende içiyordum 😊
Merve12 Zeykem insallah normale dönmüştür değerlerin benim geçen hafta idi tahlil sonucum yine düşüktü
Hanif Merve12 canım Demir eksikliği için pekmez demiyorlar daha bugün sabah okudum mutlaka Demir hapına devam et.
Deletedmom57 Bende keçi boynuzu pekmezi kullanıyorum her sabah aç karna 1 kaşık ve gayet faydası oluyo canım ama eczane de satılan hünnap var ondan kullan .bide kan üzümü var günde 10 tane falan yiyebilirsin faydası oluyor :)
Handeee Merve12 Merve12 bende kullanıyorum faydasını gördüm dut pekmezini tavsiye ederim aktardan orjinalini bulabilirsin