Rabiakru Haftamda doktora gittiğimde bebeğin kilosu 142 grammış ultrason kağıtlarana bakarken gördüm bugün 18. Haftamdayım daha gitmedim kontrole ama öyle bi bakayım dedim internetten 15. Haftada 70 gram civarı oluyormuş doktorda herhangi bişey demedi benim nerdeyse 2 katı bu normal mi / sizinkilerde böyle mi ilerliyor
Mom080 Rabiakru internette saçma oranlar var bi sayfada kızımın boyunun 25 cm olması gerektiği yazıyordu ama kızımın boyu 33 cm idi :) doktorunuzu baz alın siz
greybrde Rabiakru az önce bir bayan daha gönderi açmış 18 haftalık 240 grammış sizin ki gayette normal bence. Anormal bir durum olsa doktor duruma mudahile eder içinizi ferah tutun 🙏🏻
kaderelmci Rabiakru 15+6 da 133gr ama genetik de olabilir her bebek aynı kilo almıyor doktorunuz bir sorun söylemediyse endişe etmeyin
yesilkahve Her bebeğin gelişimi farklıdır. İnternette yazan değerler ortalama değerler, 100 bebekten 70 i o kadardır. Eğer bir sorun olsaydı doktorun söylerdi zaten 💜
Rabiakru yesilkahve ay öyle bi bakayım dedim şoka girdim doktorada bir hafta sonra gidicem meraktan sorayım dedim sağolun 😂
Rabiakru Mom080 o günde cinsiyet için gitmiştim heyecandan hiç bişey soramadım bu sefer gittiğimde sorucam ☺️
Rabiakru greybrde ama ben 15. Haftamda ki ultrason kağıdına baktığımda 142 di şuan 18. Haftamdayım bilmiyorum yani ☺️
depsizoo Rabiakru İki zayıftan kalıplı çocuk doğmazda o yüzden illaki genetikle alakalı bişryi vardır
Rabiakru kaderelmci yok bişey demedi bende merak ettim kendimde kilo alıyorum hızlı acaba ondan mı dedim
kaderelmci Rabiakru zayıf hamile kaldıysanız kilo alırsınız ama normal kilodaysanız umarım şeker sorununuz çıkmaz
Srcpa Rabiakru bende 15. Haftamda gittiğimde bebeğimin kilosu 150 gram boyuda 20 cm dendi doktorumda bu durumun gayet iyi olduğunu söyledi
Rabiakru Srcpa yaa iyi o zaman ben sormadım sorun olduğunu söylemeyince anca bakarken gördüm merak ettim ☺️