Mydarling Hareketleri çok azaldı yeri daraldı diye kendimi avutuyorum günde iki kere kasıklarımdan sancı vuruyor ayakta kalırsam belim ağrıyor geçtiğimiz cuma günü 3 kg olmuş dedi doktorumuz yine çatı muayenesi yapılmadı bu perşembe yapacağını söyledi. Çok yorgun uyanıyorum sizin minnoşlar ne halde hareketleri nasıl? çikolatamı yiyip soluma yatıyorum eskisi gibi değil artık 🤦🏻♀️ ne zaman gelecek bu bebiş…
Pnr_kync24 Mydarling bende aynı durumdayım aynı ağrılar 38+5 gelmiyor ya doğurup hafiflemek istiyorum artık 😔😔😔😔son adet tarihin ne
kubra_karatekin Mydarling valla kızlar bende 38+4deyim dün baya sancım oldu hastaneye gittim 2 cm açıklık varmış tekrar gönderdiler bugünde fazla sancım yok ne zaman gelecek bilmiyorum ama artık gelsinler ya 😄😄
ulviyedemirbas2 Mydarling benim bu gun 38+2oldu dunden beri hiss etmiyorum haraketlerini karnım sertleşdı adet olacakmış gibi ağırlar oldu bu gun doktora geldım nstye saldılar sancım cıkdı kalp atışı da azalmış yerı daraldı dedi doktor yatışım yapalım yarın inşallah sezeryan olacağız
irem_kizil21 38+4′üm benimkide çok az hareket ediyor korkmaya başlamıştım sizinde öyleymiş niye doğmuyo bunlar 🤦🏼♀️
Pnr_kync24 Mydarling bende 23 temmuz ama ben ikinci çocuğu doğurduktan sonra kızım 6 aylıkken hamile kalmışım ama adet olmuyordum doktor bana bu tarihi verdi o yüzden erken beklemeye başladım buda bende stres yaptı
irem_kizil21 Mydarling hic sorma 🤦🏼♀️ aklma gelen herşeyi yapıyorm tık yok.. yürüyüş sıcak duş hurma squat…
Mydarling kubra_karatekin hurma, ananas, ahududu yaprağı çayı bunları tüketmek ve yürüyüş yapmak, merdiven çıkmak, cinsel ilişki, plates topu ile kalçada dairesel hareketlerler yapmak diye okudum canım
Mydarling ulviyedemirbas2 38+1 de nst ye aldı benim minnoşunda hareketleri az çıktı doktor beğenmedi doğumhane de ki nst ye bağladılar nöbetçi doktor şuan iyi hareketleri dedi bakalım şimdi ne olacak 😐 sağsalim alırsın inşallah canım kucağına