Ouzc kararını etkilemek istemem ama bundan yaklaşık 3 yıl önce doğum için kaydimi actiriyordm bı bayan vardı ağlıyordu ve sekretere söyleniyordu ne oldu dediğimde normal doğumda bebeğin eşinin içerde kaldığını ve çok kanaması olduğunu söyledi bende tedirgin oldum doktoru kim dedim sekretere Arzu hanım dedi hatta ben nasıl olur dedim ürktüm biraz sekreter sizin doktorunuz Aysel korkmayın dedi birebir şahit oldum ve burdan da memnun kalmayan çok insan var ne yazık ki