Mom72626 Minnosannem12 pişik kremi sudocrem tek geçerim vücut losyonu mustela. Şampuan da mustela set halinde almıştım fiyatı başta yüksek geliyor ama kızım 20 aylık oldu hala 2. Aldığımız şampuanı kullanıyoruz.
Mom72626 Minnosannem12 lansinoh açıkçası almıştım ama gerek duymadım çünkü hiç yara olmadı. Çünkü avent göğüs kalkanını kullandım sütüm içine dolduğu için meme ucum hep nemli kaldı ve oraya biriken sütümü kızıma da içirdim.
Mom72626 Minnosannem12 buarada ilk pişik kremi mustelaydı ama çok faydasını göremedim kızım 3 aylıkken sudocreme geçmiştim hala devam