Srpl07 ben oğluma kullanıyorum gözünü yakmıyor gayet de memnunum ve oğlum 2 yaşında en ufak bir şikayeti olsa kıyameti koparır 😬 büyük şişede kullanması zor oluyor minik bir sabun sisem var ona döküyorum kolay oluyor. Memnun kalmazsan da hiç üzülme araya gitmez. Elde bir şeylerini yıkamak için kullanırsın oyuncularını yıkarsın bir şeylerini silmek için köpüklü su yaparsın 😃