FUNDA-ARIKAN ben boş gebelik yaşadığımda 9.haftaya kadar bekledim. Bir ihtimal bile olsa beklemek istedim. Ama sonuç benim için yine aynı oldu. Zaten lekelenmeler de başladı. Mecbur kürtaj oldum. Size gelince; dilerim yanlış teşhistir ve biraz daha bekleyip bebeğinizin kalp atışlarını duyarsınız. 🙏🏻