Oozleemm birgaripyolcu merhaba 3 gün sonra tekrarlayın ve kan verin daha net olur sonuç 🙈bende yapmıştım silikdi çizgi. İnşallah vardır gebelik ❤️❤️
EsrSvm birgaripyolcu Benim 9. Gün iğnenin etkisi geçmişti kuzum.Ama bünyeye göre mi bilmiyorum 12. Güne kadar sürüyor diyorlar.Benxe 2 gün sonra tekrar test yap ki garanti olsun 🌸🥰
Aykem birgaripyolcu var var benım arkadaşoöın biri 13. Gün pozitif gördü devamı pozitifti. Biride yine yaptı sonra negatife düştü
Mouradi birgaripyolcu bende iğnenin 12ci ve 14cü günü silik çıktı test iğnenin etkisindenmiş, bugün tekrar yaptım negatif, en iyisi 14cü günü ya da sonra yapın İnşaAllah vardır 🥰