Prensesannesiiii Otururken bir anda içimden sıcak bişey geldi tuvalete gittim baktım su sizce suyummu geliyo doktoru aradım Doğum haneye gel dedi naparlar gitsemmi ?
1prensesannesi Prensesannesiiii doktorunuz gel demiş zaten burda gitmeyin deseler gitmicek misiniz ..
Elif4334 Prensesannesiiii ben anlamıyorum bu doktoru dinlemeyip burdaki insanları dinleyenleri gerçekten bence evde doğum yapın anlaşılan doktorunuza güvenmiyorsunuz
Prensesannesiiii Elif4334 su çok az geldi o yüzden ebe kontrl ederken suyu patlar diye korkuyorum erken diye bi çok tanıdığım öyle oldu
ZeyooZ Prensesannesiiii bu nasi bi soru yaa cognluk gitme dese gitmiceksiniz yani??? Doktor gel demis var mi otesi yaa??? Herkes sapitti valla
YaSeEeeee Prensesannesiiii hemen gitmelisin burda neden vakit kaybediyorsun ki ? Ya suyun biterse bebeğin tehlikeye girerse allah korusun
58Vildan Prensesannesiiii ultrasondan bakarlar canim suyu ne kadar diye bide acikligin var mi diye parmakla muayene ederler bi sorun olmuyor korkma