Kızlar merhaba. Sağlık ocağına son izlem için gittim geçenlerde. Hemşirem artık doğumdan sonra görüşcez. Doğunca beni ara ben sana yapman gerekenleri geleceğin günü söyleyecem dedi. Bide sanırım gittiğim hastanede şöyle bişi oluyo. Doğum sonrası kontrol için gelen taze anneleri de muayene ediyolar öncelik onların oluyo. Bu muayenede neler yapılıyo alttan muayene oluyo mu bebeğe işitme testi vs nasıl yapılıyo sağlık ocağında bebeğe neler yapılıyo. Doğumdan kaç gün sonra gidilmesi gerekiyo. Bunlar hakkında bilgisi olanlar aydınlatabilir mi😇