Zulfiye_22 ben öğrenir öğrenmez doktora gittim hemen başladım 3 haftalıktı yaklaşık ama doktordan doktora değere göre bir de sanırım farkediyor bazı doktorlar kalp atışı duyunca iğneye başlıyorlarmış. Bana doktorum hemen rapor yazdı genetik sonucuma göre.