Esra-73 etkiliyor olabilir bende 29.haftadan sonra her yürüşte veya yorulduğumda yaşıyorum. Ama içinizde kalmaması için doktorunuza danışma imkanınız varsa danışın daha sağlıklı olur. Ben c.tesi bu durumu sormak için gittim nst ye bağladılar sancım çıkmadı rahimim kapalı mı değil mi kontrol ettiler içim daha rahat etti.