orkide21 evet yaptım tabiki idrar tahlili yaptım ilkinde çok yoğun iltap var dedi suda eritilen ilaç verdi tek seferlik ikincide yaptım yine vardı 20 kapsül lu hap verdi 3 te dün yaptım azalmış dedi çok az bsy kalmış ilaç verdi onu kulancam bu gece ılık suda eritip icicem sabaha kadr wc ye cikilmamasi lazım inşallah geçer bu sefer bide kasiklarda ağrı yapıyor bu iltap enfeksiyon