Merve2334
Ben Gülnur çiftçi ye gidiyordum iyi bir doktor ama gebesi çok odasında 5 dk anca tutuyor ve tanımıyor. 12 haftadan sonra İstanbul’a geldim buradaki doktorum çok ilgili odasında yarım saat kalıyorum. Ama urfa da doktorlar yoğun hamile çok sanırım ondan. İmran Ayhan çok iyi orada, Gülnur çiftçi, kenan beyin adını çok duydum.