Busrakrca Kızlar ilk dogumum sezeryandı 2 sene önce oldum şimdi ikinci dogumda aynı kesik yerdenmi kesecekler yoksa biraz aşagısındanmı doktoruma sorucam ama 2 hafta var randevuma bilgisi olan varsa yardmcı olabilrmi
Esenburhan123 Busrakrca hayır aynı yerden değil üstünden biraz daha eski yeride toparlıyorlar tek dikiş gözüküyor
Esenburhan123 yediekim bende ameliyatta hiç aynı yerden görmedim ebeyim bebek almaya iniyorum sezeryana