miniginannesi9 Melikesvm şu fazlalığı şekerden olur diye biliyorum, beslenmeye dikkat edin, ekmek tuz azaltin
duyguars12 Melikesvm benim de 27 haftada fazla dedndi 1 hafta kadar patates ekmek makarnayı azalttım dün normale dçnmüitü
SIL1 miniginannesi9 hayır şekerle alakası yok benim de fazla ama şeker fln yok ödemim hiç yok tuz tüketmiyorum olacağından. Bence doktor sorun yok şuanda. Ama çoğalma olduğu sürece erken doğum riski dedi ama hiç korkmuyorum stres yapmıyorum Allah’ın dediği olur .
Leyla54 Melikesvm bana da öyle demişti şeker testi yaptım normal çıktı suyumda zamanla normale döndü az olmasında çok olunca ilerleyen zamlarla normale döner canım🤗
Mervekomur Melikesvm su an 10 günlük takip verdi ölçüm yapiyorum günlük 3 kere ayın 26.da gittiğimde şeker yüklemesi yapilcak şimdilik bi yüksek bi düşük ama genelde 170lerde cikiyo
BirMuallime Melikesvm su alışkanlığını değiştirme canım sadece yediklerine dikkat et zaten düzelmezse şekerle alakası yoktur bazen oluyormuş öyle su fazlalığı
Boldi Melikesvm doktoruna sordun mu. Net bilgi ondadır. Sormadıysan sorup bizi de bilgilendirir misin ??👋
umaydurununannesi Melikesvm bende 29 haftalıgım bugun ust sınırın ustunde dedı sekerım var ınsulıne basladım bugun
Melikesvm umaydurununannesi bendede ac karnına 106 cıktı sekerım. Dunde doktora gtmeden cıkolata meyve suyu sımıt ıcıp 20dk sonra kan vermıstım 175cıktı herseyı yasakldı ama buqun ac karnına gore fazla yuksek degıl ama dıyete baslıcam bende
umaydurununannesi Melikesvm ben 27 martan berı dıyetteydım sekerımı de sureklı olcuyorum ama aclık 100un altında olması gerekıyomus dusmedı toklukda genelde yedıgıme baglı olsada sınırda cıkıyo
Melikesvm Boldi ınankı ben bıngolde oturuyorum artık hangı doktora gıdecegımı bılmıorum hepsı ayrı bıseler soyluor bende oyuzden burda sormak ıstedım. 😔