Esraadem Haftaya girdim . Aşırı halsizim yemek bile yapsam yoruluyorum sanki sürekli hasta olacak gibiyim normal mi acaba bu durum ya
Mltems Esraadem bence normal. Bende 31+2 deyim. 1 haftadır eski hamilelik enerjim yok. Halsizim yorgunum hep uzanıyorum yemek yapasım yok. Umarım geçici bir durumdur daha çok var
Cutepregnant Esraadem duzenli tahlil yaptiriyor musunuz? Kan degerleriniz dusmus olabilir belki. Gecmis olsun
Esraadem Mltems inşallah 🙏🏻 Bundan 2 hafta önce enerjim çok yüksekti herşeyi yapabiliyordum ama 3 4 gündür o enerjiden eser yok
Celibon Bende 29+5 im. Birkaç gündür bel ağrısı falan yaşıyorum. Hiç enerjim yok hatta. Bi iç sıkıntısı var sanki. Değişik bir ruh hali 😕
Esraadem Cutepregnant evet kanım sürekli düşük kan ilacı içiyorum her gün 1 haftadır ama bitmişti alamadım eczaneden acaba ondan olur mu ki ?
Cutepregnant Esraadem tabi mutlaka etkilidir bebek depolari tuketmistir. Halsizlil ve uyku yapar demir eksikligi dusuk oldugunda.