Evn Kızlar sezeryan oldum sipinal cumartesi günü felaket bir baş agrim var doğum yapanlar nasıl atlattı kaç günde geçiyor
Meleklerimmm3 Evn bol bol sade kahve 2si bir arada için bende de 2. Gün oldu yatınca geciyordu oturunca yada ayağa kalkınca inanılmaz derecede ağrı cekiyordum başımı gövdemden ayırasım geliyordu 😂 kahveye abandım 2 gün sürmedi gecmesi
D2147 Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Benim 1 haftaya yakın sürmüştü. Ancak 2-3 gün sonra boyun ağrısına dönüştü. Boyun ağrısı yaklaşık bir hafta etkisi azalarak sürdü.
Cansu-13 Evn ben ilk gebeliğimde öyle olmuştum. Çok kötü birşey seni çok iyi anlıyabiliyorum tek çaresi sade kahve canım. Bol bol iç başka türlü geçmiyor