CansuDRY Çatlatma iğnesi sonrası iğnenin etkisinin geçme süreci ve sonrasında gebeliğimin ilerleyişini bu şekilde kaydetmiştim. Belki merak edenlere fikir olur. İğneden sonraki 2.gün ve sonrası: https://imgyukle.com/i/OLo3mo https://imgyukle.com/i/OLoeIj https://imgyukle.com/i/OLoU78 https://imgyukle.com/i/OLo22n
denizinprensleri2 CansuDRY canım senin testlerin bende açılmıyor ya Eror veriyor bide senin akıntın varmıydı benim 4. Günüm iğnenin hiç akıntım yok
CansuDRY 10.gün iğnenin etkisi tamamen geçti. 11.gün akşam testte çok çok silik bir şekilde pozitifi gördüm. O kadar silikti ki benden başkası göremedi.
CansuDRY Fatma9485 Şu an hamile değilim. Doğum yaptım. Oğlum 16 aylık oldu. Bunlar önceki hamileliğimden kalma testler. Tekrar hamile kalmak istiyorum, hayırlısı.
Fatma9485 Bende catlatma iğnesi kullandım dün kan verdim 35 cıktı değerim yarın yine vericem inşallah artış olur
CansuDRY Açık olarak paylaşamamıştım, öğrendim, tekrar atıyorum.😊 İğneden sonraki 2. günden itibaren pozitif. 10.gün iğne etkisi tamamen geçti.
CansuDRY 12.gün akşamki testimden hemen sonra acilde kan verdim. Beta hcg 18′di. 15.gün beta hcg 56′ydı.
CansuDRY denizinprensleri2 Yorumlarda açık fotoğraf olarak paylaştıklarımla aynı. Onlar da görünmüyor mu?
denizinprensleri2 CansuDRY gördüm canım şimdi açıldı resimler bide canım sen iğne gününden itibaren mi yapmaya başladın yoksa ilişki bittiği günden mi
denizinprensleri2 CansuDRY canım bişey daha sorucam da akıntın oldu mu peki senin bende hiç akıntı yok ya normalde olurdu ama iğne gününden beri yok
CansuDRY denizinprensleri2 İğne gününü saymadım, iğnenin ertesi gününden itibaren saydım. İğneden sonra akıntım olmadı. Gebeliği öğrendikten sonra akıntım oldu.
denizinprensleri2 CansuDRY anladım canım benimde iğnenin dördüncü günü yarından itibaren test alıp yapsam mı senin gibi