Msna benim gecen aydan idrarda enfeksiyon cikti.Doktorum tek kullanimlik ilac verdi.Kullandim ama sanki gecmedi sari akintim geliyor.Ama bende yanma yok kasinma filanda yok sadcee akinti var.Sun saglik ocaginda son kontrolum vardi kan ve idrar tahlili aldilar.Bugum sonuc alicam eger hala varsa enfeksiyon bidaha ilac kullanicam herhalde