Smeyyeer bende boş gebelik geçirdim kesem büyüyordu ama bebek yoktu kürtaj oldum. Genetik test yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı 7 ay sonra hamile kaldım oksapar ve coraspin kullanıyordum ikizlerim olacaktı onlarda erken doğdular melek oldular. Sanırım bazı şeylerde nasip, artık bende hamile kalıp kucağıma almak istiyorum sağlıkla😔 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻