Misto Hep iftar menülerimi yazıcaz birazda sahur menulerimizi yazalım birbirimize fikir olsun😋😋ben her sahur eşime(kendim tutamıyorum) ne yapicam diye düsünüp duruyorum hep kahvaltılık hep kahvaltılık kurudu ayol adam😀arada börek falan da yapıyorum ama bende fikirler bitti sizler neler yapıyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var hanımlar🤗🤗
Esraakk Misto Bazen patatesli yumurta yapıyorum. Bazen kaşarlı donates yapıyorum. Bazen hamburger ekmekleri yaptım kendim içine domates kaşar salatalık koyup çay yapıyorum. Menemen yaoıyorum bazen :) derken geçip gidiyo. Çok ığraştırıcı bşy yapmadım daha
Krizantem_ Misto Ben 32 haftaligim kahvaltılık seyleri çıkarıyorum tek yaptığım şey omlet. Bir de sahura özel menü çıkaramam iftar yemeğini zor yapar oldum Bu günler de rahatsizim.
ilkannelikkk Misto biz de günlerdir yumurta yiyoduk en son gıdaklıycaktık artık 😂 dün kuymak yaptım ama sanki yumurtasız doymuyoruz gibi hissediyorum
Asyaayaz1 Yumurta salatası gözleme tost börek omlet krep hergün bunlardan birini seçerek yapıyorum 🤷♀️
Misto Esraakk güzel şeyler👍 çok ugrastırıcı olmasına gerek yok zaten canım hafif doyurucu ve lezzetli olması yeter zaten
Misto Krizantem_ evet canım bende 25 haftaliğım ama ben bile artık öyle ince ince ugrasamıyorum hicbişeyle ağırlaşmaya başladıkca gözümde büyür oldu herşey😏
Krizantem_ Misto Benim ağrılarım çok oluyor o yüzden yoksa kendimi ağırlaşmış hiç hissetmiyorum hala koşar zıplarım ama iyi olunca😂 bugünler de biraz coktum😂🤦♀️
miniginannesi9 Pizza, börek, gözleme, tost, kaşarlı patates kızartması, menemen, patates haşlaması vs.
Misto ilkannelikkk dogru bende sürekli illaki ne yapsamda yumurta haslıyorum ama artık eşim yeter senden önce ben yumurtlayacağım dedi🙈🙈 sonra bende başka alternatifler arayışı içine girdim