Merhabalar 2,5 hafta sonra allah nasip ederse 32. Haftama giriyorum ve 3 yildir özel bir şirkette çalışıyorum 32.haftama girdiğimde haftasonuna denk geliyor doğum izni raporunu 32+0 da mı almam gerek illa yoksa 32.haftamın içerisinde de alsam olur mu(32+2 ,32+3 te mesela) ve doktorumdan doğum izni raporu aldıgımda işverenime mi götürüp onaylatmam lazım başka bir basvuru yada dilekçe vermem lazım mı işverenime doğum iznime çıkmam iiçin ? Rapor parası yani işkurdan Analık iş göremezlik ödeneği alan annelerimiz beni bilgilendirebilir mi hiç bilgim yok çünkü😇