KucukAnne538 Bahar_bil02 İlk doğumum normaldi Nasipse bu sefer de normal istiyorum bebeğim de isterse tabi her şey ona bağlı🤭
2kizanasi Normal diye diretmiştim zorunlu sezaryen oldum açılmam ilerlemedi bebeğim strese girdi, ikincide mecburen sezaryen olacak ☺ Ameliyatım çok güzel geçti, bebek seçiyor doğum şeklini 🍀