Tugba2610 kesinlikle magnezyum takviyesi almanızı öneririm birde gece yatarken başınızı sarın boyun ve kafa üstü soğuk olduğu zaman çok şiddetli ağrıyor bol su için birde soda için çok geçmezse direk ılık bir duş alın rahatlarsıniz ben çok çektim Allah’a şükür şuan yok denecek kadar az ama agrimaya başladı mı günüm cehennem gibi geçiyordu birde benim rahatsızlığım var gebelikten dolayı ilaçlarımı kullanamıyorum onunda etkisi çok fazla rabbim dermansız dert vermesin inşallah 🤲