Hly01 kızıma mamajo emzik aldım ilk başta daha sonra wee devam ettim 2-3 ayda bir değiştiriyoruz cünkü biberonada gelince gecen bi bayan yazmıştı avent kullanmaya alışmış bebeği ucunu hep paylatıyormuş çok pahalı başka ne kullanabilirim diyordu bunlarıda göz önünde bulundurmak gerek