ASF123 Nidicard hap rahim ağzı kısalıgına iyi gelirmi , nts de sancı cıkmadı ancak rahim ağzım kısa 26 haftalık hamileyim , bebek baş aşağı duruyo erken doğum riskim var 🥺🥺🥺🥺
Hopimim ASF123 benim doktorum onu verdi alerji yaoti deri dokuntusu simdi adakarta basladik hala hastanedeyim yatoyorum21+1 iz acilmam 11 mmydi dikis.atildu
gmzlpsln ASF123 kasilma ve agri oldugunda acilmalar oluyo diye biliyorum.bu ilaclada agri ve kasilmalari engelliyolar acilmaya neden olmasin diye
ASF123 Demir06 21 haftalıkken gitmistim 22 cmdi zor durdurdular , dün bel agrısıyla gittim 26 haftalık doktor korkmayım diye söylemedi , iğne serum yedim , nidicard verdi canım ona basladım , rahim agzı uzunluğuna etkisi varmı bilemiyorum
Bsmlh nzlm45 canım bende şimdi 35+3 sancım çıktı nst bebek top gibi oluyor ama benı. Kasıgımda agrı sızı sancı hıssım yok ama nst cıkıyor adalat sabah akşam verdı bol su dedi sizin kaçtı nasıl durdu baştan beri riskliyim tam oh dedik bu çıktı dururmu acaba
Demir06 Hopimim açılmayı hissettiniz mi acaba benimde kısalmam var ama vajinamda sızı hissediyorum yarın doktora gitcem,siz hissettiniz mi merak ettim
Bsmlh nzlm45 benım sancı ama ben hıssetmıyorum canım cok sıkkın bu duruma bende 26 beri riskliydim cok sıkıntı çektik tam oh dedik bugun bunu yasadım
Bsmlh nzlm45 tabı allahım sizlerde ileri haftaları hatta zamanında doğum nasip eylesın🤲 Bu sınavların mükafatı illakı olacaktır ben inanıyorum🤲🤲