Merhaba arkadaşlar, geçen Perşembe yani reglime beş gün kala çok çok silik çift çizgi gördüm. Ertesi gün Beta 39 çıktı. O testi attım. Cuma günü ve Cumartesi günü yine test yaptım. Cumartesi yaptığım daha koyuydu. Bugün regl günüm ve kan verecektim, kimysal gebelik korkum olduğu için yine test yaptım. Silik çıktı. O kadar üzgünüm ki😢 fikriniz varsa paylaşır mısınız
