İğneden çok korkarım ama inanın hiç hissetmiyorsunuz belden iğneyi, ilacı verdikçe hafif bir ısı hissediyorsunuz belden aşağınızda okadar, ben hatta dedim uyuştum mu şimdi ayaklarımı oynatabiliyorum hocam dedim derken pat bebeği çıkardılar 😬 çok hızlıca oluyor bebeği çıkarmaları. Evet hissediyorsunuz ameliyatı ama acı yok böyle karnınızı gıdıklıyolar oynuyolar gibi bir his🤣 ve bebek çıkar çıkmaz yanağınıza dayıyolar ama o hissi size anlatamam yaşayın derim 🥰 bebeğiniz sıcacık ve mis gibi kokuyor hayatımda kokladığım en güzel kokuydu.. inşallah ikinciyide sezaryen doğurıcam ve o kokuyu koklayacağım iple çekiyorum🙏🏻🙏🏻❤️❤️